مامور گاز عزیزم!

همین چند دقیقه پیش داشتم تنها تو خیابون میامدم، سرم پایین بود و داشتم طبق معمول به ماجراهایِ خاله هام فکر میکردم( :D) که ییهو صدای یه آقایی اومد که گفت" "فراموش کردم قبض مامانبزرگت رو  بدم به بابات!  گذاشتم لای در، ببر با خودت"

+خونه مانبزرگم دقیقا رو به رویِ خونه ماست

تو دلم گفتم جاااان؟؟ سرم بلند کردم دیدم مامور گازه! :||||

ایشون یک آقای محترم سی و خرده ای ساله هستن که خیلی مهربونن! از اینجور آدما تو فیلما معمولا من میدیدم!

ایشون وقتی میان قبض رو تحویل میدن احوالپرسی خیلی گرم و صمیمی ای با همه دارن  به خصوص افراد مسن. دو تا مانبزرگم ایشون  رو میشناسن و دوسش دارن

من فقط یکبار در رو براشون باز کردم دیگه از اونوقت منو یادش مونده.کلا همه رو میشناسه و جالب اینجاست که همشهریمون نیس.حافظه بسیار قوی ای دارن!



انقدر دوست دارم کسانی رو که به قول معروف دل به کار میدن!

خودمم  جدیدا طی یک هدف گذاری (:D ) هی سعی میکنم هرکاری هرکاری بهم بدن درست و خوب انجامش بدم ولی خب بعضی وقتا نمیشه:/

خواستم از همین تریبون به مامور گاز اعلام کنم که در این زمینه  شوما یکی از الگو های مَن اَستین نقطه


+هرکی در هر پست و مقامی که هست اصن همتون دل به کار بدین توروخدا.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.