فرشته

یه مدلی هم هستیم که خالمون زنگ زده میگه فلانی با ماشین ما رفته فلان جا و باید ساعت6برمیگشتن الان 7/40 هست

و برنگشتن و گوشیشون دردسترس نیس،

از همون وقت که رفتن تا الان از ترس چیزی از گلوم پایین نرفته، زنگ زدم به تو بگم که تو دلت پاکه تو برامون دعا کن :|

خندیدم و گفتم باشه ایشالا که پیداشون میشه

دو دیقه واقعا دو دیقه بعد تماس گرفت گفته که برگشتن و مرسی که دعا کردی:||||

گفتم بخدا من هنوز دعا نکرده بودم

چند سال پیش هم یه خانومی از فامیلامون بود که سرطان داشت و حالش خراااااب بود ولی نمیمُرد:(

داییم اومد بهم گفت عاطفه تو دلت پاکه دعا کن یارو بمیره و راحت شه

بعد فرداش مُرد

ولی من دعا نکرده بودم بخدا


+کلا این دایی و خاله هام منو فرشته میبینن.جدیشون نگیرین.

+اصراری بر بدبخت نشون دادنِ خودم ندارم و آرزومه که دلم پاک باشه ولی خب نیست.

+خدایا دعاهای منو هم تو سه سوت برآورده کن.باشه؟

+الحمدلله رب العالمین


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.