پناه بر خدا

رفتم پیش روانشناس ، اوصولا اینجور مواقع گریه ام میگیره.

سرمو انداخته بودم پایین با گریه هی داستان غم انگیزناکم را تعریف میکردم

سرم رو  بلند کردم میبینم اونم چشاش پر شده اشک! میگه نگاه کن منو به گریه انداختی!!!

من:       :|||||||||||

بعدش که میخواستیم بیایم،منشی آمده به خالم میگه خانم دکتر کارتون داره.خالم رفته تو.

میگم خاله  چی میگفت بهت؟

میگه گفته که باید هفته ای یک جلسه بیاد اینجا، «دختره زیبایی هست» لطفا تنها نفرستینش حتما باهاش بیاین و همکاری کنین

من:     در راستایِ اون قسمتی که تو گیومه نوشتم این شکلی شدم--->


+ آیا اینا همه  از اصولِ کاری و حُقِه هایِ روانشناس هاست؟! :||||||||||||||||||||||||||||||||||

+دکتره خانوم بود.

+باز خداراشکر که با چندجلسه خوب میشم ایشالا و خداراشکر که  بستری مون نکردن



+دستم گذاشتم تو دستت. محکم بگیرش







نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.