درگیری


آیفون جواب میدم میگم کیه میگه مجتبی به مامانت بگو بیاد دم در یه لحظه:|

خب آیفون رو میشه گفت شاید صدا کم و زیاد برسه یا چه میدونم به هردلیلی صدا واضح شنیده نمیشه

اما امروز تلفن زنگ خورد جواب دادم .عمه گفت الو سلام مجتبی به مامانت بگو که... همیطوری که داشت حرف میزد باخودم تصمیمِ خبیثانه ای گرفتم و  بهش نگفتم که بابا من بوری هستم نه مجتبی ای که9 سالشه!!!!


همیطوری میگفت و میگفت و آخرش هم  با مجتبی که من باشم خدافظی کرد :|

من که وسط حرفاش سوال هم میپرسیدم ینی بازم نفهمید؟!!! یا داشت شوخی میکرد؟!!!

نه نه عمه که هیچوقت با هیچکس شوخی نداره که!


ضمن اینکه یکی دو نفر به من گفتن صدات شبیه صدای گلشیفته فراهانیه:/

الان میخوام بدونم عایا صدای گلیشفته شبیه صدای بچه هاست؟!  صدای گلشیفته که شبیه صدایِ معتادا میمونه بابا :/

عایا صدای من گاهی  شبیه صدای معتادا هست و گاهی شبیه صدای بچه ها؟!!!

یکی بیاد تکلیفِ شباهتِ صدای منو مشخص کنه لدفن


+همه اسامی مستعارن بجز گلشیفته



نظرات 1 + ارسال نظر
مهرناز چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 04:27

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.